مقالات

ساده ترین راهکارهای پاک کردن لکه روی فرم های اداری

پاک کردن لکه روی فرم های اداری

برای پاک کردن لکه روی فرم های اداری چه کنیم؟ اگر شما در یک محیط اداری مشغول به کارید، حتما اتفاق افتاده که یک روز صبح موقع پوشیدن لباس فرم متوجه لکه ای ناجور بر مانتو شلوار اداری خود شده اید. مشخص است که این موضوع در چنین موقعیتی تا چه اندازه می تواند موجبات ناراحتی شما را فراهم کند، به خصوص اگر فردی باشید که خیلی به ظاهر آراسته خود در محیط کار اهمیت می‌دهید. در این وضعیت از طرفی وقت چندانی ندارید و از سوی دیگر ممکن است حتی ندانید این مشکل چطور ایجاد شده است و این لکه اثر چیست؟ مطمئنا لکه های مختلف روش های پاک کردن متفاوتی را می طلبند و برای آشنایی با راهکارهای پاک کردن لکه روی فرم های اداری باید نکات گوناگونی را مدنظر داشت.

نکات کلیدی برای از پاک کردن لکه روی مانتو شلوار اداری

نکات کلیدی برای از پاک کردن لکه روی مانتو شلوار اداری

یکی از نکات مهم درمورد پاک کردن لکه از روی مانتو اداری، سرعت عمل و اقدام به رفع لکه، به محض دیدن آن است. اکثر لکه ها با گذشت زمان در برابر روش های پاک کردن مقاومت نشان می دهند و شما را با دردسر مضاعف مواجه می سازند. نکته دیگر تشخیص نوع لکه است تا شوینده مناسب برای آن لکه خاص و روش صحیح استفاده از آن تعیین شود. از نکات مهم و کلیدی برای از بین بردن لکه روی مانتو شلوار اداری می توان به تست برطرف کننده لک ها بر بخشی پنهان از پارچه مانتو اداری اشاره کرد. با آزمایش روش خود بر بخشی دور از دید، مطمئن خواهید شد که روش مورد استفاده شما آسیبی به بافت پارچه وارد نمی کند. نکته مهم دیگر طرز برخورد اولیه با لکه است. اگر به هیچ وجه نمی‌توانید حدس بزنید که چه لکه ای است، بهتر است از قسمت پشت لکه (داخل لباس) رویش آب سرد بپاشید تا از نفوذ بیشتر لکه به بافت پارچه پیشگیری کنید و حواستان باشد که به هیچ وجه پارچه را نمالید چون ممکن است لکه سطح وسیعتری را درگیر کند و به طور عمقی نیز در پارچه نفوذ کند.

روش از بین بردن لکه شکلات از روی فرم اداری

روش از بین بردن لکه شکلات از روی فرم اداری

معمولا مانتوهای اداری شیک و طراز اول به خصوص در مجموعه مانتو اداری دلدار، از پارچه های باکیفیتی مثل کرپ ترک، دیپلمات ترک، فیونا و فاستونی بزیاق ترک تهیه می شوند، دقت در برطرف کردن اثر مواد مختلف بر آن‌ها کار بسیار حساسی است که به دقت و توجه زیاد نیاز دارد. اگر مانتو شلوار رسمی شما به شکلات آغشته شود، باید اول توسط یک کاردک کُند، شکلات مانده روی پارچه را بردارید و سپس آب و الکل را به نسبت مساوی مخلوط کنید. یک پارچه سفید را چند بار تا کنید و زیر لکه قرار دهید. حال پنبه را به مخلوط آب و الکل آغشته نمایید و روی محل لکه بکشید. اگر دیدید لکه پاک شد، با مقدار دیگری پنبه محل لکه را خشک کنید. روش از بین بردن لکه شکلات از روی فرم اداری به همین سادگی است. در صورتی که لکه شکلات عمیق بود و دیر متوجهش شدید و در برابر پاک کردن مقاومت کرد می توانید از آب اکسیژنه استفاده کنید و بعد از آن پارچه را با آب ولرم و صابون بشویید و با دستگاه خشک کن خشک کنید.

برای خرید و اطلاعات در مورد مانتو اداری سایز بزرگ به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

نحوه از بین بردن لکه چربی روی لباس

یکی از روش های از بین بردن لکه روغن و چربی از روی لباس استفاده از اسپری ها و افشانه های لکه‌بر موجود در بازار است که حتی نقش زیادی در برطرف کردن لکه های کهنه دارد و یک روش صد در صد مؤثر است، اما حتما باید قبل از استفاده روی بخشی از لباس که در معرض دید نیست آزمایشش کنید. این اسپری را روی لکه می پاشید و می گذارید یک ربع روی لباس بماند و سپس آن را در ظرفی آب گرم قرار دهید تا مواد اسپری شده آن کاملا خارج شود. بعد از همه این ها بخش لک شده را با پودر لباس شویی به آرامی بشویید و با خشک کن خشک کنید تا اثری از لکه باقی نماند. البته نحوه از بین بردن لکه چربی روی لباس به این روش محدود نمی باشد. برای برطرف کردن لکه چربی از لباس می توانید از مخلوط آب و سرکه یا ترکیب جوش شیرین و مایع ظرفشویی نیز استفاده کنید. در این موارد در انتها باید حتما با پودر یا مایع لباس شویی، جای لکه را بشویید.

رفع لکه میوه روی فرم اداری

رفع لکه میوه روی فرم اداری

با توجه به اینکه در ساعات طولانی کار در اداره ممکن است خوردن تنقلات و میوه در برنامه روزانه انتراکتهای کاری شما باشد احتمال لک شدن لباستان با انواع میوه وجود دارد. رفع لکه میوه روی فرم اداری پیچیده نیست. معمولا آب و صابون به راحتی لکه میوه را از بین می برد. روی پارچه های ابریشمی مثل کرپ ترک نیز می توانید از آب و الکل سفید به نسبت مساوی استفاده کنید و از محو کامل لکه مطمئن شوید.

برطرف کردن لکه عرق روی فرم اداری

اگر مانتو اداری شما به رنگ روشن باشد در ساعات گرم روز در فصول بهار و تابستان به مشکل دیگری برمی خورید و آن عرق کردن و باقی ماندن لک زرد عرق در قسمت زیر بغل لباس است. برای از بین بردن لکه عرق روی لباس راه های گوناگونی وجود دارد ولی پیش از همه حواستان باشد که از آب گرم استفاده نکنید چراکه ممکن است رنگ عرق را روی لباستان تثبیت کند. یکی از راه های مؤثر در برطرف کردن لکه عرق روی فرم اداری، استفاده از محلول آمونیاک است که می توانید به آرامی محل لکه را با این محلول مالش دهید و سپس آبکشی کنید. سرکه و محلول مساوی آب لیمو و آب نیز می تواند مژثر باشد. در این صورت باید بخش لک شده را مدتی در سرکه یا ترکیب آب لیمو و آب بگذارید تا لکه حل شود و سپس آبکشی کنید. یا اینکه مقداری سرکه را بر لکه اسپری کنید و بگذارید بماند. سپس کمی بمالید و آب کشی کنید.

برای اطلاعات تکمیلی از مانتو اداری تهران با ما همراه باشید.

پاک کردن لکه شمع روی فرم اداری

برای پاک کردن لکه شمع روی فرم اداری ابتدا باقی شمع را با کاردک از روی لباس بردارید و محل لکه را بین دو تکه کاغذخشک‌کن قرار دهید و روی آن اتوی تقریبا گرم بکشید تا شمع جذب کاغذ شود. اگر باز اثر شمع باقی بود پارچه را با آب ولرم و پودر لباس شویی بشویید

پاک کردن لکه جوهر روی مانتو شلوار اداری

لکه جوهر یکی از موارد بسیار استرس زاست که ممکن است شما را درمانده کند. اما نباید در مواجهه با لکه جوهر بر فرم اداری خود بترسید. این مشکل نیز راه حل های خود را دارد. برای پاک کردن لکه جوهر روی مانتو شلوار اداری آب ژاول و آب سرد را ترکیب کنید و روی لکه بمالید. در صورتی که لکه روی پارچه ای با الیاف مصنوعی ایجاد شده باشد با آب لیمو کاملا برطرف می شود. یک راه دیگر برای برطرف کردن لکه جوهر، استفاده از اسپری مو می باشد. به این ترتیب که تکه ای پارچه سفید یا دستمال کاغذی زیر لکه قرار می دهید و  اسپری مو را بر روی لکه می پاشید و می گذارید مدتی بماند. لکه جوهر جذب دستمال می شود و با تکرار این کار کاملا محو می شود. پاک کردن لکه جوهر روی مانتو شلوار اداری معمولا پرچالش ترین عمل درمورد رفع لکه های مختلف به نظر می رسد.

پاک کردن لکه شمع روی فرم اداری

برطرف کردن لکه اتو از فرم اداری

متاسفانه گاهی در موارد اضطراری یا به دلیل وقت ناکافی مجبور شده اید از اتوی غیراستاندارد استفاده کنید و سپس متوجه شده اید که اثر لک اتو بر روی بخشی از پارچه باقی مانده است. به هیچ وجه نگران نشوید. شما می توانید محلول بوراکس، آب اکسیژنه و آمونیاک را بر روی لکه بمالید و سپس با آب ولرم و پودر لباس شویی آن را بشویید. مطمئنا این روش نمی تواند کار همان روزتان را به نحو احسن راه بیندازد اما مانتو شلوار اداری شما را از آسیب دیدن حفظ می کند.

برطرف کردن لکه سوختگی لباس

لکه‌زدایی سوختگی لباس دغدغه دیگری است که معمولا فکر کاربران را مشغول می کند. اگر لباس شما بر اثر سوختگی به هر دلیلی زرد شده است، تنها به یک حبه قند نیاز دارید. شما می توانید با مالیدن و کشیدن حبه قند روی لکه و تکرار آن، لکه سوختگی را نیز برطرف کنید.

راهکارهای پاک کردن لکه روی فرم های اداری

راهکارهای پاک کردن لکه روی فرم های اداری

به طور کلی در دنیای امروز برای محوسازی هر گونه لکه ای از روی لباس با توجه به پارچه ای که در دوخت آن به کار رفته، روشی وجود دارد و احتمال از دست رفتن لباس به حداقل رسیده است. فقط باید آرامش خود را حفظ کنید و تمام راهکارهای پاک کردن لکه روی فرم اداری را مد نظر قرار دهید و با توجه به تمام نکات مربوطه دست به اقدام بزنید. به نوع پارچه از قبیل ابریشمی، پشمی، پنبه ای یا الیاف طبیعی و مصنوعی توجه کنید و با کنکاش در سایت خرید مانتو اداری مورد نظر بهترین جواب مربوطه را پیدا کنید.