مقالات

10 نکته مهم که قبل از خرید روسری زنانه باید رعایت کرد

شال و روسری یکی از اجزای اصلی پوشش برای خانم های ایرانی است. که با بستن به سبک های مختلف استایل های متنوعی برای خود ایجاد می کنند. البته روسری ها تنها به ایران ختم نمی شوند و در همه جای دنیا از آن استفاده می کنند و استایل های کژوال و شیکی برای خود می سازند. در واقع روسری ها بیشتر به عنوان اکسسوری ها به حساب می آیند که می تواند استایل های افراد را تحت تاثیر قرار داده و بسیار متنوع و شیک نشان دهد. تنوع و اندازه روسری ها بقدری زیاد است که اغلب خانم ها با اینکه کمدی پر از شال و روسری زنانه دارند اما باز هم دوس دارند مدل های جدیدتری از آن ها را داشته باشند تا بتوانند با انواع لباس ها و استایل های خود ست کنند. ممکن است بدون هیچ آمادگی برای خرید تنها با دیدن یک مدل روسری که برایتان جذاب است بخواهید لباس هایی مرتبط با آن را هم بخرید از این رو همیشه خرید روسری زنانه برای خانم ها بسیار لذت بخش است برای اینکه لذت این خرید را همیشه داشته باشید به راهنمای خرید روسری زنانه توجه کنید تا همیشه خرید خوب و با کیفیتی را تجربه کنید.

10 نکته مهم که قبل از خرید روسری زنانه باید رعایت کرد

10 نکته مهم که قبل از خرید روسری زنانه باید رعایت کرد

همان طور که گفتیم خرید روسری دخترانه و یا زنانه یکی از خریدهای لذت بخش برای خانم ها به حساب می آید تنوع بالا در انواع روسری های دخترانه و اینکه روسری ها در دسته مهمترین اکسسوری های دنیا قرار دارند بی دلیل نیست. بنابراین با حساسیت زیادی به خرید روسری زنانه می پردازند. امروزه اکثر افرادی که به این مدل اکسسوری علاقه مندند به خرید آنلاین روسری زنانه می پردازند. از طرفی حتما به مجموعه های معتبر سفارش دهید و به اطلاعاتی که درباره روسری گذاشته اند دقت کنید تا محصول خوب و با کیفیتی را خریداری کنید. فروشگاه پرند اسکارف یکی از فروشگاه های معتبر در حوزه شال و روسری است که با خیال راحت می توانید یک خرید اینترنتی روسری زنانه داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید. در ادامه می خواهیم با 10 نکته آموزشی برای خرید روسری زنانه آشنا شویم:

1- راحت و سبک بودن روسری روی سر

سر بودن روسری از ویژگی هایی است که سبب می شود تا از خرید روسری مورد نظر خود راضی نباشید. البته اغلب روسری های ساتن و یا حریر که سر هستند را برای مجالس و مهمانی ها به کار می برند زیرا از جمله روسری شیک و زیبا و همچنین مجلسی به حساب می آیند. به دلیل همین سر بودن روسری ها اغلب پیشنهاد می دهند که آن ها را پرو کنید  تا جدا از سر بودن آن متوجه سبکی و سنگینی آن ها شوید.

 

2- توجه به رنگ روسری مورد نظر

رنگ انتخابی شما درباره روسری باید به گونه ای باشد که مناسب پوست صورت و لباس شما اتخاب شود. از این رو توصیه می شود افرادی که پوست روشن تری دارند بهتر است سمت رنگ های نارنجی، مشکی زرشکی یا قهوه ای بروند. و یا اگر شما جزو افرادی هستید که پوست تیره ای دارید رنگ های روشن مانند کرم، لیمویی، آبی آسمانی، یاسی و یا رنگ هایی مشابه از این دسته برای این افراد بهتر است. از طرفی موقع خرید اگر به دنبال ست کردن با لباس خود هستید حتما دقت کنید تا رنگ انتخابی شما با لباس مورد نظرتان هماهنگی داشته باشند. البته بیاد داشته باشید منظور از هماهنگی این نیست که این رنگ ها یکی باشند. بلکه باید ترکیب روسری و لباس مورد نظرتان مکمل یکدیگر باشند.

3- روسری را از لحاظ کیفیت در نظر بگیرید

کیفیت روسری ها از نکات مهمی است که باید موقع خرید به آن توجه کنید. زیرا ممکن است روسری شما از پارچه ای ساخته شود که بعد از دوبار استفاده یا یک بار شستن مجبور به دور انداختن  آن شوید. این در حالی است که روسری را خیلی دوست داشتید زیرا با لباس های زیادی همخوانی داشت و همچنین هزینه قابل توجهی را بابت آن پرداخت کرده اید. به همین علت به شما توصیه می کنیم موقع انتخاب روسری حتما جنس و کیفیت آن ها را بررسی کنید و با بالاترین حد حساسیت، کیفیت ها را زیر نظر بگیرید تا یک روسری با کیفیت و خوب نصیبتان شود.

4- پیدا کردن روسری با طرح مناسب

معمولا موقع انتخاب روسری اغلب درباره رنگ و هماهنگی های رنگ ها صحبت کردیم. اما از ویژگی های دیگری که موقع انتخاب و خرید روسری شیک دخترانه باید مورد بررسی قرار دهید طرح های متنوع آن هاست. روسری های طرح دار جذابی در بازار وجود دارند همچنین حالت های صورت ها هم باهم متفاوت است از جمله: گرد، بیضی، مثلثی و یا مواردی از این دسته وجود دارند. فرم صورت تاثیر زیادی با هماهنگی روسری ها دارند. بنابراین روسری را باید طوری انتخاب کرد که با چهره افراد هم همخوانی داشته باشند. پس به طرح روسری های زنانه توجه کرده و حتما آن ها را امتحان کنید.

5- به روش شستشو و خشک کردن روسری ها دقت کنید

همان طور که می دانید روسری ها جنس های مختلفی دارند از این رو باید موقع خرید به جنس آن ها توجه کنید زیرا سبک شستشو پارچه ها متفاوت است. برخی از پارچه ها باید با دست شسته شوند و برخی دیگر قابل شستشو با ماشین لباس شویی هم هستند اگر روسری خود را با روش نامناسبی بشویید عمر آن کم می شود و یا کلا از بین می روند و قابل استفاده نخواهند بود. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که شستشو های خاص برایتان دشوار است بهتر است سمت خرید روسری دخترانه ای بروید که شستشوی راحت تری دارند. از این رو حتما روش و نکات مهم شستشو آن ها را از فروشنده سوال کنید.

6- روسری را با توجه به قیمت انتخاب کنید

از نکات مهم دیگر برای خرید شال و روسری این است که به قیمت آن ها توجه کنید الزاما گران بودن دلیل با کیفیت بودن جنسی نیست. اما حتما در نظر بگیرید با توجه به کیفیت و جنس پارچه و دوخت آن ها هزینه های متفاوتی خواهند داشت و از طرفی این هزینه باید منصفانه باشد تا شما هم ضرر نکنید. با مجموعه پرند اسکارف می توانید یک خرید اینترنتی روسری ارزان و با کیفیت داشته باشد. که قیمت منصفانه ای نسبت به محصولات و کیفیت آن ها دارند.

7- انتخاب مغازه مناسب برای خرید روسری

در نکات قبل درباره دو تا مورد مهم اساسی برای خرید روسری ها ذکر کردیم، اولی قیمت روسری ها بود که باید منصفانه باشند و مورد دیگر بالا بودن کیفیت روسری دخترانه که هر دو مورد بسیار مهم و حائز اهمیت در این زمینه می باشند. برای این که روسری که می خواهید خریداری کنید، این دو ویژگی را داشته باشد باید مغازه ای را انتخاب کنیم که مناسب بوده و افراد زیادی تجربه خرید از آن ها را داشته باشند و رضایت مشتری های آن ها بالا باشد.

8- توجه به سایز بندی روسری ها

امروزه تنوع در سایز و قواره روسری ها به شدت زیاد شده است. و این مورد نکته ای است که اغلب افراد ممکن است در ابتدای خرید به آن توجه نکنند اما این بی توجهی سبب می شود تا در روز های بعد مشکل ساز شود. هرچه قواره بزرگتر باشد راحت تر می توانید از آن ها استفاده کنید البته این سبک بیشتر در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد. در تابستان روسری های قواره بزرگ سبب کلافگی و گرمای بیشتر می شود. البته روسری نخی هایی که قواره کوچکی دارند هم امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و در استایل های متنوع از آن بهره می برند به این صورت که آن ها را پشت سر خود گره می زنند. از این رو است که به شما توصیه می کنیم حتما قبل از خرید روسری ها به سایز و قواره آن ها دقت کنید تا سبب کلافگی شما نشود و همچنین سایز آن متناسب با شرایطی باشد که می خواهید بپوشید.

9- با انواع جنس پارچه ها آشنا باشید

در هنگام خرید روسری نکته ای که به ما کمک می کند این است که جنس پارچه ها را بشناسیم. از طرفی با شناختن انواع جنس روسری ها و تشخیص اینکه کدام جنس پارچه برای چه فصلی مناسب است راحت تر می توانیم روسری مورد نیاز خود را انتخاب کنیم. همچنین با توجه به شرایط و موقعیتی که می خواهید از روسری استفاده کنید و آشنایی با جنس های مختلف روسری ها می توانید خرید هوشمندانه تری داشته باشید. بین تمام جنس روسری زنانه، مدل ابریشم جزو گران ترین پارچه ها قرار دارد از طرفی از روسری های ابریشم می توانید در تمام فصل ها استفاده کنید. بسیار رسمی و شیک هستند. روسری نخی از پرکاربرد ترین مدل ها هستند از این رو می توانید با خرید روسری نخی به صورت روزانه از آن استفاده کنید. شستشو و خشک کردن آن بسیار راحت است

10-در هنگام انتخاب روسری به رنگ چشم و رنگ مو خود توجه کنید

در نکات قبل از خرید روسری زنانه درباره هماهنگ بودن رنگ روسری با لباس و رنگ پوستتان گفتیم. علاوه بر این موارد در انتخاب روسری برای هماهنگ کردن با استایل خود باید به رنگ مو و رنگ چشم هایتان هم توجه کنید. هماهنگ بودن روسری با رنگ چشم و رنگ موهایتان بسیار حائز اهمیت است زیرا به جذابیت استایل شما کمک چشمگیری خواهد کرد.

جمع بندی

در این مقاله درباره نکات مهمی که قبل از خرید روسری باید به آن ها دقت کنیم صحبت کردیم. خرید روسری هم همانند بسیاری از لباس زنانه ها نیاز به حساسیت دارد. روسری در برخی از کشور ها جز اصلی ترین بخش های استایل خانم ها به حساب می آید. البته ناگفته نماند که روسری ها در اکثر نقاط جهان شناخته شده است و به عنوان یک اکسسوری لاکچری در استایل خود به کار می برند. قواره و اندازه های متفاوت روسری ها سبب می شود علاوه بر اینکه آن را سر کنند به عنوان زیبایی سبک استایل برای بند کیف، دور مچ و یا دور یقه هم به کار ببرند. از این رو بهتر است برای خرید روسری به یکسری نکات توجه کنید تا خرید خوب و هوشمندانه ای داشته باشید از جمله توجه به رنگ، قواره آن، دوخت و جنس پارچه و کیفیت آن و آشنایی با پارچه روسری و نحوه شستشوی آن ها، قیمت و … قیمت روسری زنانه یکی از نکات بسیار مهم است، تنها لازم است بیاد داشته باشید هیچ گرانی با کیفیت نیست. ابتدا کیفیت و جنس پارچه و دوخت ها رو بررسی کنید زیرا قیمت روسری زنانه به کیفیت آن ها بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *